Ügyfeleink sikeréért dolgozunk

Naprakészség

Akár az év végi jogszabály-változási dömpingben is, kollégáink erőn felül – szigorú ügyeleti rendszerben – vállalják a jogszabályok legrövidebb idő alatti feldolgozását, frissítését.

Termékeinkhez kapcsolódóan rendszeres képzéseket tartunk.
Cégünk székhelyén, de már külső helyszíneken is – Budapesten és vidéken – termékeink felhasználását segítő oktatásokat szervezünk.

Oktató videók

Akik nem tudnak személyesen részt venni képzéseinken, azoknak folyamatosan készítünk a mindennapi használatot segítő, problémát megoldó videókat, amelyek weboldalunkon bármikor elérhetőek.

Ügyfelek bevonása a fejlesztésbe

Számos alkalommal találkozunk ügyfeleinkkel, gyűjtjük az információkat és a tapasztalatokat termékeinkkel kapcsolatban. A felmerülő igényeket beépítjük fejlesztéseinkbe, valamint bevonjuk ügyfeleinket termékeink tesztelési fázisaiba is.

Ügyfélszolgálat

  • 26 345 alkalommal nyújtottunk segítséget ügyfélszolgálatunkon 2011-ben.
  • Átlagosan 2:40 mp-ig tartott egy hívás.
  • Csak telefonon 1170 órán keresztül segítettek kollégáink ügyfeleinknek.

Helpdesk

  • Telepítési, technikai problémák megoldásában 17 530 alkalommal nyújtottunk segítséget a Helpdesken 2011-ben.
  • Átlagosan 5:48 mp-ig tartott egy hívás.